Boken "Være Unik. Hvordan styrke din personlige merkevare"

Gratis

Tilbakemelding fra lesere:

“Jeg ble veldig inspirert etter å ha lest boken din. Den ga meg gode innspill til hvordan jeg kan ta bedre styring, og ha et bevisst forhold til meg selv som merkevare. Den inviterte til gode refleksjoner og samtaler rundt tema. Jeg har allerede anbefalt andre å lese boken. ”

Trond Boe-Tangen, Partner i Kaluna

“Boken ”Vær Unik, Hvordan styrke din personlige merkevare” er inspirerende og viktig for alle som ønsker å skille seg ut fra konkurrentene, enten det gjelder gründere eller jobbsøkere. Det er vanlig å tenke merkevarer om produkter og tjenester, men å tenke at du, som vanlig person, også er en merkevare i ditt nettverk, er spennende og viktig. Jeg liker ideen om at personlig merkevare handler om å finne det som er unikt ved akkurat deg, finne din stemme og synliggjøre det på flere arenaer. Eilen kombinerer teori og praksis på en engasjerende måte. Her får du mange gode verktøy til hvordan du selv kan ta større styring og ansvar for din egen merkevare. Jeg anbefaler Eilen og boken på det varmeste.”

Anniken Fjelberg, Founding Partner at 657 Oslo and Superblaise

“Om du ønsker å bygge opp et selskap eller sikre deg drømmejobben trenger du å skille deg fra mengden. Jeg har selv erfart at dette kan være vanskelig og krever mye kompetanse. Er det en bok som virkelig kan bidra til dette og styrke nettopp din merkevare er det denne. Boken holder et høyt faglig nivå samtidig som jeg kan bruke den som oversikt og oppslagsverk. På en elegant måte kombinerer Eilen Klev i denne boken en strategisk tilnærming med praktisk, direkte anvendbart innhold, slik at jeg som leser raskt kan komme igang med handlingsplan og tiltak. Eilen er tydeligvis en erfaren fagperson som forstår sine lesere og vet hva de trenger, og som formidler dette på en hyggelig og effektiv måte.”

Lise Strand Bjarkli (Lederutvikler, Aquila.no)

“"Merkevarebygging var for meg et ord det var vanskelig helt å få tak på. Eilen har gjennom boken gjort begrepet enkelt å forstå og samtidig belyst viktigheten av å ha fokus på personlig merkevarebygging. Anbefales å leses for alle som ønsker å gjøre suksess og komme igjennom med sitt budskap. Tips; ha penn og papir ved siden av deg mens du leser."”

Ragnhild Hannoschøck Vea (Din unike nettside)

“Dette er jo mye mer enn en bok, et lite minikurs! Wow, jeg er imponert. Her er alt man trenger for å finne sin egen merkevare. Dersom man er dedikert og reflekterer over spørsmålene kan man bli skikkelig bevisst om hvem man egentlig er. Vel anvendt tid å lese boken, ha penn og papir klar, så du får notert egne refleksjoner underveis. ”

Gro Epland, (InteriørCoach Helhet & Harmoni)

““Denne boken ga meg en superflott innføring i hva personlig merkevare er og hvor viktig det er for meg som er gründer å være meg bevisst min personlige merkevare for å kunne lykkes med min drøm og min bedrift. For meg var merkevare og merkevarebygging noen diffuse begrep før jeg leste boken. Det er det ikke lenger! Anbefales!"”

Anne Spilde (Gründerhverdag)

Kontoinformasjon

Trenger du hjelp? Send en e-post til support

Fortsett

Fullfør